Lékárna nonRx
353 826 264
od 8:00 do 15:00
KATEGORIE
PoradnaLyonessKontaktInformační služba
0
Nákupní košík
0,- Kč
doprava Poštovné již od 69,- Kč!

Reklamační řád

Odstoupení od kupní smlouvy, vrácení zboží

Právní vztahy vzniklé uzavřením kupní smlouvy se řídí příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku, zejména ustanoveními o uzavírání smluv za použití prostředků komunikace na dálku.

Kupující má dle § 53 odst. 6 Občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.

Pokud se kupující rozhodne pro odstoupení v této lhůtě, musí se telefonicky spojit s prodávajícím a domluvit se na způsobu vrácení zboží, přičemž musí být splněny následující podmínky:

  • zboží musí být na náklady kupujícího doručeno, popř. zasláno na adresu prodávajícího (ne na dobírku)
  • zboží nesmí být poškozené ani nesmí jevit známky neodborného užívání nebo opotřebování
  • zboží musí být v původním obalu
  • zboží musí být kompletní, a musí k němu být přiložena původní faktura a písemná žádost kupujícího o vrácení zboží, protože většinu léčiv i potravinových dopňků je třeba uchovávat v určitém teplotném rozmezí, je třeba písemně prohlásit, že zboží bylo uchováváno za běžných podmínek a nebylo vystaveno extrémním teplotám


Po obdržení vráceného zboží vrátí prodávající do 1 týdne zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem.
V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebude prodávající akceptovat odstoupení od kupní smlouvy a zboží bude vráceno na náklady kupujícího zpět.

Záruka, reklamační řád

Na spotřební zboží nabízené prostřednictvím těchto internetových stránek poskytujeme záruční lhůtu dle platného právního řádu ČR, doba použítelnosti léčiv a potravinových doplňků je uvedena na jednotlivých přípravcích. Reklamaci v záruční lhůtě lze uplatnit u provozovatele obchodu.

Vznikne-li na zboží reklamovatelná vada, může kupující uplatnit reklamaci osobně nebo písemně. Oznámení o zjištěných závadách uplatňuje kupující na adrese: Pharmacium spol. s r.o., Staré náměstí 8, Ostrov, 36301.

Oznámení o závadách musí obsahovat:

  • jméno kupujícího
  • adresu kupujícího
  • kontaktní telefon, popř. e-mail
  • popis závady a toho, jak závada vznikla


Po obdržení oznámení o závadách bude prodávající kupujícího neprodleně informovat o následném postupu. Pro úspěšné vyřízení reklamace je nutné, aby kupující doložil doklad o koupi zboží.

vše sklademposta zdarma15 000Ověřeno zákazníky
TOPlist
Tato stránka využívá cookies pro vaše lepší procházení webové stránky. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Více zde.Souhlasím